Namaste en Welkom

Namaste en welkom bij Stichting Samundra, partner van Himalayan Care Hands, HCH in Nepal (www.himayalancarehands.org).

Na maanden voorbereiding zijn we trots om onze stichting Samundra op het world wide web te presenteren. Onze missie is de kwaliteit van leven verbeteren van arme, kwetsbare, onderdrukte en sociaal geïsoleerde mensen in Nepal. Natuurlijk zijn er vele organisaties die zich inzetten voor Nepal, maar er is ook veel hulp nodig. Gezondheidszorg en onderwijs zijn geen vanzelfsprekendheid zoals in Nederland. Nepal is het land van de Himalayas, wat ook met zich meebrengt dat er veel afgelegen en moeilijk te bereiken plaatsen zijn waar mensen geen of weinig toegang hebben tot basisvoorzieningen als water, voeding en hygiëne.

Neem eens een kijkje op onze website om te zien wie we zijn, wat onze doelen zijn en hoe we deze willen realiseren. Wat we nodig hebben? Helpende handen, handen die doneren, sponseren of ons een handje helpen als vrijwilliger of participant bij een van onze projecten, vanuit Nederland of in Nepal.

Ga met ons in zee en maak de wereld een beetje mooier.